Stomatologia Pierwszego Kontaktu

Wstępne badanie diagnostyczne podczas pierwszej wizyty w klinice lub po dłuższej ponad rocznej przerwie. Rozpoznanie stanu jamy ustnej, zaplanowanie kompleksowego leczenia w razie potrzeby konsultacja specjalistyczna zespołowa. Aby ułatwić i oswoić dzieci z wizytą u dentysty, pierwsze spotkanie ze stomatologiem jest wizytą adaptacyjną.

Badanie wykonywane podczas pierwszej wizyty pacjenta w naszej klinice jest podstawą do właściwego rozpoznania i indywidualnego, kompleksowego zaplanowania leczenia. Pozwala również poznać potrzeby i oczekiwania pacjenta. Dla pacjentów odczuwających lęk przed dentystą jest świetnym sposobem na miłą i bezstresową wizytę adaptacyjno-zapoznawczą.

Stomatologia zachowawcza

Bakterie, które znajdują się w jamie ustnej mogą powodować próchnicę i wiele innych schorzeń np.: schorzenia dziąseł i przyzębia, nieprzyjemny zapach z ust, a także choroby serca, nerek i stawów. Leczenie próchnicy jest niezmiernie ważne i ma podstawowe znaczenie nie tylko w utrzymaniu pięknego i zdrowego uśmiechu, ale również w utrzymaniu zdrowia całego organizmu.

Endodoncja/leczenie kanałowe

Leczenie próchnicy korzeni zębów.

Leczenie kanałowe - endodontyczne przeprowadza się  wówczas gdy bakterie próchnicowe spowodują nieodwracalne zapalenie miazgi zębowej. innymi słowy, kiedy zostaną zainfekowane korzenie zęba...

Protetyka - korony zębowe

Protetyka to dział stomatologii wykorzystujący nowoczesną technologię komputerową oraz materiałową w celu uzupełnienia braków zębowych (proteza zębowa), korekty i rekonstrukcji właściwego układu zębowego oraz poprawy estetyki uśmiechu. Najlepszą rekomendacją Dental Service jest kadra wybitnych specjalistów protetyków oraz współpraca z renomowanymi laboratoriami protetycznymi.

Implanty zębowe

Ponad 20 letnie doświadczenie Dental Service w wykonywaniu zabiegów implantacji stawia naszą Klinikę w czołówce gabinetów stomatologicznych wykonujących tego typu leczenie w Polsce. Nasz profesjonalizm w tej dziedzinie potwierdzony jest nie tylko doświadczeniem, ale też licznymi certyfikatami, dyplomami, a przede wszystkim pięknym uśmiechem Pacjentów.

Protetyka na implantach

Odtworzenie korony zęba na implancie (odtworzenie kształtu i funkcji utraconego zęba).

Ortodoncja

Leczenie wad zgryzu (np. zęby krzywo ustawione).

Ortodoncja jest dziedziną stomatologii zajmującą się leczeniem wad zgryzu. Wady te  są często przyczyną innych schorzeń takich jak próchnica, choroby przyzębia, zaburzenia stawu skroniowo-żuchwowego itd.

W klinice Dental Service oferujemy leczenie ortodontyczne, którego efektem są proste i piękne zęby.

Chirurgia dentystyczna

Chirurgia dentystyczna to bardzo szeroko rozwinięta dziedzina stomatologii. Termin ten odnosi się nie tylko do ekstrakcji zębowych (usunięcia zęba), ale obejmuje całe spektrum zabiegów chirurgicznych wspomagających inne gałęzie leczenia stomatologicznego jak periodontologię - chirurgia tkanek miękkich , implantologię – wszczepianie implantów, odbudowa wyrostka zębodołowego, przeszczepy kości czy endodoncję –resekcja wierzchołka korzenia.

Periodontologia

Zachowawcze leczenie i przywracanie funkcji tkankom przyzębia celem zachowania zębów własnych lub implantów.

Chirurgia periodontologiczna

Chirurgia periodontologiczna to chirurgiczne przywracanie funkcji chorym tkankom przyzębia. Zapalenie przyzębia zwane również paradontozą , nieleczone prowadzi do utraty zębów . Periodontopatia (paradontoza) jest obok próchnicy najczęstszą i najgroźniejszą chorobą jamy ustnej.

Zaburzenia stawów skroniowo-żuchwowych

Leczenie dysfunkcji narządu żucia powodujących np. ścieranie zębów, bóle i trzaski przy otwieraniu i zamykaniu jamy ustnej, zgrzytanie zębami, bóle głowy, migreny.

Szczegóły >

Usuwanie kamienia nazębnego i osadu
    Profesjonalne zabiegi higieniczne mające na celu zabezpieczenie przed próchnicą, chorobami dziąseł i wczesne wykrywanie zmian chorobowych. Szczegóły >

Wybielanie zębów

W naszej klinice stosujemy najbardziej efektywny i bezpieczny system wybielania zębów jaki dotychczas powstał - Zoom2 Advanced Power®. Już po zaledwie trzech 15 minutowych sesjach będą mogli Państwo cieszyć się z idealnie białych zębów.

Leczenie zaburzeń snu

Eliminacja chrapania podczas snu.

Leczenie halitozy
    Eliminacja brzydkiego zapachu z ust. Szczegóły >

Fizjoterapia

Fizjoterapia –neuromoblizacja mięśni stawów celem rozluźnienia napiętych mięśni stawów skroniowo- żuchwowych. Zastosowanie zabiegów fizjoterapeutycznych w leczeniu dysfunkcji narządu żucia ma zadanie wspomagające główny proces leczenia. (patrz zakładka leczenie dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego). Zabiegi fizjoterapii wykorzystują między innymi jonoforezę, ultradźwięki, a w połączeniu z masażami i terapią manualną dają bardzo dobre wyniki lecznicze. Głównym zadaniem tych zabiegów jest zrelaksowanie i rozluźnienie aparatu narządu żucia. O właściwej technice leczenia zadecyduje lekarz po przeprowadzeniu specjalistycznego badania czynnościowego i radiologicznego pacjenta.

Fizykoterapia
    Wspomaganie leczenia stanów zapalnych przy użyciu urządzeń typu laser, jonoforeza, ozon.   Szczegóły >

Diagnostyka

Podstawą kompleksowego, holistycznego podejścia do pacjenta jest wykonanie dokładnego badania klinicznego i radiologicznego. W ostatnim czasie Klinika Dental Service w ramach rozwoju technologii zakupiła jeden z najnowocześniejszych cyfrowych systemów rentgenowskich . Nowoczesna technologia zapewnia zastosowanie minimalnej dawki promieniowania z uzyskaniem wysokiej wartości diagnostycznej zdjęcia.

• FAQ - Najczęściej zadawane pytania

• Opłaty & finansowanie