Leczenie halitozy

Eliminacja brzydkiego zapachu z ust.

Halitoza –problem nieświeżego oddechu.

Halitoza to nieświeży zapach z ust za który odpowiedzialne są bakterie  znajdujące się na błonach śluzowych podstawy  języka.  Halitoza jest zjawiskiem powszechnym, dotyczy od 20 do 50 % populacji i mogą nią być dotknięte osoby w każdym wieku. Nieprzyjemny zapach z jamy ustnej bywa  przyczyną ograniczenia  życia towarzyskiego , utrudnień w kontaktach zawodowych , a nawet w skrajnych przypadkach  depresji .

W Dental Service wyspecjalizowana kadra lekarska skutecznie zwalczy chorobę. Metodę leczenia „brzydkiego zapachu” opracuje lekarz po dokładnej diagnostyce pacjenta. Halitozę leczy się za pomocą specjalnych płukanek, środków farmakologicznych , odpowiedniej diety oraz poprzez  stosowanie właściwych zabiegów higienicznych.

rodzinny dentysta warszawaTeraz cała nasza rodzina jest pod opieką najlepszych specjalistów z kliniki Dental Service! Podejście lekarzy do najmłodszych pacjentów- bezcenne!

Anna i Tomasz